Nurcagli
Hamileliğimin ilk 3 ayı kabus gibi geçti sürekli kusmalar tiksinmeler felan çok şükür o dönemler bitti ve artık daha iyi ve keyifli hissediyorum kendimi 18 haftalıkken kız görünüyo dedi ama kesin bişeyde demedi 21 haftada gittim bu seferde bebek dönmedi yine öğrenemedik ilk kız dediğinde sadece bikaç parça bişey aldık beklemedeyiz heyecanlanıyorum bişeyler almak için ama kesin olmadığı için alışverişimi de yapamıyorum malesef 😑