Bende yıllardır tasikardi vardi , doktorlarin yanlis ilac vermeleri sonucunda kalbim durma noktasina gelmisti . Daha sonra prof ilaclari biraktirdi ve tasikardi meydana geldi , kalp ritmim bozuldu sagolsun bazi doktorlar sayesinde . Doktorum genc oldugum icin hap vermeyi tercih etmedi onun yerine bol bol yuruyus yaptim ve cok zayifladim duzenli beslendim , yememe icmeme , uykuma dikkat ettim , cok yorulmadim derken kalp ritmim duzeldi . Simdi 34 haftalik hamileyim , hic bir sorun yasamiyorum . İlk zamanlar kalbimin sesiyle uyanir bas bas bagirirdim bana bisey oluyor diye , uyumaktan korkardim olecegim diye . Duzenli beslenme , duzenli yasam size de fayda verecektir . En onemlisi bol yuruyus , gunde 6-7 kilometre bazen 10 kilometre yurudugumu biliyorum . Allaha sukur hamilelikte hic kalbimden rahatsiz olmadim