edavaslan95 Ben 1 sene yatak odamda anne yanı mobilya beşik kullandım.Bebekonfor’dan almıştım.Yatağa bitişik olarak kullandım çok rahat ettim.biz odasına büyüyen beşik almıştık.1 yaşında oraya geçirdim.Şuan 20 aylık hala büyüyen beşiğinde yatıyor.montessori yataklarda yatıran arkadaşlarım genel olarak 2 yaşına doğru geçirdiler bu arada.
çünkü öncesinde siz uyurken kendileri kalkıp odadan çıkma,yataktan inerken düşme vs gibi ihtimaller var.açıkçası bu yüzden biz montessori almaya cesaret edemedik.şuan mesela oğlumu o tarz bir yatakta hala yatıramazdım.uyandığında inemeyeceği bir şey olması belli bir yaşa kadar daha güvenli oluyor.