Merhabalar anneler bu ikinci gebeligim ve ilk gebeligimde düşük yapmıştım düşükten 5 ay sonra tekrar hamile kaldım bugün ilk doktor randevumdu doktorum bebek kesesinin vajinanın girişinde olduğunu ve altında kanama olduğunu söyledi o kadar çok korkuyorum ki kizlar tekrar aynı şeyi yaşamaktan inanın çok zor günler geçiriyorum ve doktorum umudunun olmadığını söyledi böyle olup güzelce sağlıklı doğum yapan var mı ? Lütfen soruma cevap verin 😔