brnr09 ben hamile.kalmadan önce de hamileyken de şu an yani aylardır kullanıyorum hiçbir sıkıntısını görmedim asıl icmediginizde büyük sıkıntı yaşarsınız kalp çarpıntısı, anı terleme gibi ve çocukta gelişim geriliği siz yine 50 mg içiyorsunuz ben haftada 3 gün 150 4 gün 200 içiyorum hamileyken normal.degerlerim daha da arttı.