Meriwa 19961998minnak sonlara doğru boyatıyolar canm ilk 3 ay kılcal damarlardan beslendiği için önerilmiyo diye biliyorum
Masal10 19961998minnak 13.haftada boyadım ilk, doktorum izin verimişti.. ara sıra yine boyuyorum 22 haftayım
Sinemin 19961998minnak bende boyatcam araştırma yapıyorum ilk 3 aydan sonra doğal bitkisel olarak boyanabilirmiş
BusraDevlet83 Ben boyanın organikliğine inanmıyorum şahsen. Saçın pigmentleriyle oynuyor. Her boyada amonyak var. Bitkisel denilen boyalarda bile var ama daha az var.
AybarsMomy BusraDevlet83 katılıyorum saçın rengini değiştiriyor tamamen organik olduğunu sanmıyorum. Diğerinden daha masumdur sadece. Benim dipler geldi ağzıma ama cesaret edemiyorum 😂
BusraDevlet83 AybarsMomy Inanın ben de edemiyorum. Röfle yaptırmak istemiştim bir de 😣 Şimdi doğum olacak , emzirme engeli var karşımda. Olsun.. Evlatlarımız sağlıklı olsunlar da önemli olan o artık..