Arkadaşlar dün gece saat beş de kanamam başladı acile gittik bana dusuk riskin ver hiçbir şekilde yerinden kalkmayacaksın dendi . Doktor vajinadan baktı kesen var ama bebek çok küçük goremem bu yüzden de ilac veremem dedi ? Ne yapacagım? bu durumu yaşayan var mi ?