Gizemito fazla bile sanki 😅 ben 2 tane 5li aldım yeter diyorlar temmuz sonu ağustos başı doğacağı için kızım bizim evde çatı katı olunca muhtemelen zıbınla durabilecek yavrum o yüzden fazla fazla takım da almak istemiyorum zaten çabuk büyüyorlar 1 2 takım alırım belki bende ama seninkiler yeter artar bile 😅 hemen büyüyorlarmış