deletedmom06 [bilinmeyen] hala düşünüyorum o iki kişi bence aynı ilkinde ablasının adına konuştu diğerin se sadece ablama derim dedi 🙄
deletedmom06 [bilinmeyen] yaaa ilk inde gibi mi oldu ki acaba 🙄 ilki hatırlıyomusun canım nasıl başladığını
deletedmom06 [bilinmeyen] o zaman doktor sana gün vermiştir bi de sezeryan oldu diye ikinci yi de sezeryan yaptırıyor ay bazı doktorlar deli oluyorum
deletedmom06 [bilinmeyen] lafta doktorlar o kadar okudular ama işlerine geleni yapıyorlar uğraşmak istemiyorlar nasıl sa acıyı onlar çekmiyo ya
deletedmom06 [bilinmeyen] Türkiyede nadir yapan varmış kuzum oda İstanbul da dır kesin yengem e de öyle dediler
deletedmom06 [bilinmeyen] yengemin kafadasın oda diyo ki sancımı herşeyimi çekicem çocuk kafayı yaklaştırdım ı mecbur yapar hastane zaten yanım da diyo 😂
deletedmom06 [bilinmeyen] şimdi de o kızın arkadaşı olduğunu iddia edenler sayfa açmış kesin o kız ne manyaklar var ya