deletedmom06 Fatos_celik aynen canım dün kızın birisi yazmış hamilelikte okunması gereken le diye ekran resmî aldım kolaylaştırma ahlak herşey için var dı hepsini yapayım diyorum
Sibel3545 [bilinmeyen] kesinlikle hanımefendi size katılıyorum. 9 ay boyunca onu nasıl karnında taşıdın insafsız bebek karnındayken her günün onun hayaliyle geçiyor nasıl bir yaratık bu
deletedmom06 Sibel3545 ay şimdi anladım 😌 Rabbim bakabilecek insanlara nasip etsin bebeği öyle diyelim bizde alıp ta atacak canını hiçe sayacak insanlara değil
bambumsu deletedmom06 Korkuyorum yapma 😅Ben adet sancısıda çekmezdim, belim ağrırdı ilk gün sadece o kadar. Eşit acı diye yorumlayacağım bir acım bile olmadı 😂Şükür olmadı mı desem ne desem 😂Kolaylıkla gelsin canımm 🙏
deletedmom06 bambumsu korkma sen korkma ben sana söylerim nasıl 😂 kız popodan bele belden karına vuruyor 3 ü bi arada ama Harika değil bence 😂 keşke 2 is bi arada olsa diyorum bel karın olsun
deletedmom06 [bilinmeyen] amiiiin amiiin inşallah canım bide hayırlısı ile 40 ı da cıkarttıkmı misafirsiz tamam dur 😍
deletedmom06 bambumsu ben sana o sancı da video çekiyim daha yaratıcı olsun kız 😂 ah bide bunyaşancı ağrılarım gibi olmuyormus iki ıkınma da çıkıyormuş Allahım nasıl mutlu olurum 😍