Dlrdngl Hasyas07 amin teşekkür ederim inşallah çok sürmez burada dokuz ay bulantı çekenleri görünce korkuyorum inşallah başıma gelmez😊
merrycen Dlrdngl vallahi Ben en basindan beri geceleri tok karnina iciyorum. 2 gun ilacsiz kaldim kusmaktan beter oldum 🥺🥺 33deyim hala iciyorum o sekilde 🤦♀️
Meleks32 Hasyas07 valla benim de geçmedi 16 haftayım şu aralar ceviz iyi geliyor ama bir süre sonra gene oluyor