beste1 benim takip ettiğim bi doktor var çok iyi ona çok soruyorlar hep diyor ki gebeliğin sıkıntılı değilse sağada Sıla’da sırt üstü de hatta belirli haftaya kadar yüz üstü bilen yatmanızda sakınca yok sonuçta uyurken ne pozisyona geldiğimizi bilmiyoruz 🤷🏻♀️