Uscan bende öyle ama bir yandanda sanırlı olmak zorundayım şahsen ben hala korkuyırum bebeğime bişey olur diye oyüzden ocakta mobilyalarını büyük temel eşyalarını koli ile şampuanı kremini alıp koycam kenara bir tek kıyafet bırakıcam sona ☺ Ama aralık ayında elime ulaşması için dayanamadım sipariş verdim bu el yapımı çiçekli isimli tulum, yastık, battaniye, kapı süsleri, mevlüt için sepeti, benim için taç ve terlik takımı siparişi verdim bu arada fiyatıda uygun geldi 400 tl ye yaptırıyorum hepsini bilmek istersiniz diye düşünerek yazıyorum bir tek erken olarak onları alıcam aslında çokta erken değil 4,5 aylık olcam elime ulaştığında