Milena20 Merhaba aralık anneleri gelin burada toplaşalım nasıl gidiyor belirtiler ne durumda keseler görüldü mü kalp atışları duyuldu mu 🤗
Tugce5234 Milena20 merhaba ben de 7+0 keseyi gördüm pztsi tekrar gidicez insallah kalp atisini da bebegi de goruruz😍
Eemmyy Milena20 bugün tam 10 haftalık olduk👼👼Bulantı iştahsızlık halsizlik We herşeyden tiksinme son gaz devam ediyor 😏
Serifeisitmir Milena20 bizde 7. Haftada kalp atisini gördük ama dinletmedi doktorum 11. Haftada gidince dinleyecek halsizlik iştahsızlık ve tiksinme devam 😥
Milena20 Tugce5234 inşallah canım 🙏 bende 7+3üm çarşamba gidicem bakalım belirti olarak bende kasık ağrıları oluyordu adet ağrısı gibi ara ara uzun sürmüyor ama aç kaldığımda midem bulanıyor bide göğüslerde hassasiyet vardı o da ara ara oluyor sürekli değil
Tugce5234 Milena20 benimde öyle sabahları midem bulanıyor göğüs ağrım ara ara oluyor onun dışında pek bişey yok insan endiseleniyor malesef
Milena20 Eemmyy 2 haftaya kadar azalır canım öyle oluyormuş genelde bende onlar olmuyor hamile değilim sanki diyorum yani olsa dert olmasa dert ☺️
Sevdamki Eemmyy sizinde uzandiginiz zaman özellikle karninizda ve belinizde bebegin oldu tarafta doluluk hissi oluyormu
Eemmyy Milena20 ay inşallah geçer kuzum ya çok zor oluyor. Yemek yiyemiyorum zayıfladım sinir oluyorum kendime😀 İnşallah başlamaz sende rahat geçirirsin🥰
Yagmur654701 7+3te duydum kalp atışlarını suan 10+6 en sevdiğim yiyeceklerden tiksinme oldu ama son bir haftadır iyiyim şükür 🙏
Sevdamki Yagmur654701 sizinde utandığınız zaman falan bebegin olduğu kısımda belinizde ve karninizda sanki doluluk hissi gibi birşey oluyormu
Bzdgsaliha12 Bende 4+1 hamileyim yeni öğrendim.daha hiç gitmedim muayene filan biraz bekleyim diyorum bi iki hafta daha hem git gel yapmayım diyorum o zamana hem kese hem de kalp atışını duyarız inşallah diyorum
Milena20 Bzdgsaliha12 aynen canım öteki türlü her gidişte heyecan oluyor inşallah kanama leke vs olmasın 7 ye kadar beklemek en iyisi sanırım
Esmrcgdm Haftada doktorum duydu kalp atışını ama dinletmedi daha çok küçük diye 1 ay sonra gitcem tekrar inş duyarız.şu an 7. Hafta bitmek üzere☺️
2_bwbik Milena20 bennnn 🤣 2. Bebiş bu kalp atışını duydum 7+1 de bayada kiloluyum 🤣 bakalim son durum ne olcak
Milena20 2_bwbik inşallah herşey çok güzel olur canım bebişten sonra sıkı sporla verilir kilolar zaten hayırlısıyla sağlıklı gebelikler geçirelim inşallah 🙏
2_bwbik Milena20 bulantı kusma tiksinme yok ama aşırı her yemek sonrası mide yanması var birde şu kan testlwrini hemen yaptınız mı ben devlette yapcam ama henüz gidemedim eşim burda dehil kimse yok çocuğu birakacagim onunla da hastaneye gidemiyorum diye bekletiyorum en yakın zamanda inşallah yaparım
Milena20 2_bwbik kaçıncı haftadasın canım ben 5. Hafta gittiğimde 2 hafta sonra gel demişti o zaman kan testlerini yaaprız demişti bende daha yapmadım
Bzdgsaliha12 Milena20 inşallahhh canım benim rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah bu zor günlerde
2_bwbik Milena20 ben 8 haftadayim şu an gittiğimde 7 di yaptir dedi işte randevu alıp gitmek lazım henüz gidemedim