Happybsrn mlsmrtgl ben aynı testten kullanıyorum hâlâ koyu çıkıo çatlamamış olabilir devam et değerlendirmeye😀
Zehra333 mlsmrtgl bende senin gibi dün yaptım yumurtlama gördüm bugün yine yaptım yine koyu sanırım iki gün sürecek bilemedim alttaki bugünkü testim
-Minnaklarin-annesi- Canım daha çatlamamış benim de böyleydi sen bugünü yarını yani çatlamyı görsen de 4 5 gün üst üste değerlendir mutlaka 🐞
Happybsrn mlsmrtgl ha ha 🙏🙏😟😟😟😟 bnm zor oluo ya 5 denemede Şubat’ta kimyasal oldu hala bi şey yok hayırlısı ama benim bu ay umudum yok ama senden umutluyum nedense 😀😀
Happybsrn -Minnaklarin-annesi- evt zaten denediğim ay değil diğer ayında kimyasal gebelik yaşadım omu vesile oldu bilmiyorum.. iltihap için içmiştim
-Minnaklarin-annesi- Happybsrn bende içtiğim ay eşim yanımda yoktu ama diğer ay tuttu şükür bide ovulasyan testim daha koyu çıkmıştı. İnşallah gönlünüze göre olur 🤲🏻🥰
-Minnaklarin-annesi- mlsmrtgl instagram da bir gebenin günlüğü var canım onu takip etmiştim değerlendirdiği günlerde bazen sırt üstü bazen yüzüstü bazen de sağlı sollu yatmıştım inşallah gönlümüzdeki hayırlısıyla başınızdan mutluluk olup yağsın 🤲🏻🥰
mlsmrtgl -Minnaklarin-annesi- Bende takip ediyorum o sayfayı hatta ondan yumurtlama testi almıştım . Hem kaset test hemde onun testini uyguluyorum 🙄
mlsmrtgl Happybsrn Kimyasalın tekrarlanması çok nadir görülür diyor doktorlar . Ben ilk kayıptan sonra hemen test yaptırdım aklımda kalmasın diye iyi ki de yaptırdım .