Mrvaklynr hizliresim.com/Zj6QgT][img]https://i.hizliresim.com/Zj6QgT.jpg[/img][/url] Kızlar merhaba adetime iki gün kaldı ovülasyon bu şekilde çıktı tecrübelerinize dayanarak soruyorum sizde de böyle durumlar oldu mu
Asilmom50 Mrvaklynr canım benim t çizgisi c çizgisinden daha koyu çıkmıştı ama sen erken gebelik testi yap bakalım inşallah çıkar
mavisimm Mrvaklynr Canim bendede adet oncesi bu sekilde cikiyordu ama adet oluyordum. InsAllah sen olmazsinda guzel haber alirsin.
Dlndmr Mrvaklynr canım bu çok koyu değil ki hala silik normal bir ovülasyon testi. Yumurtlamada ki gibi kopkoyu olsa olabilirdi
-Minnaklarin-annesi- Mrvaklynr erken gebelik testin varsa yap bakalım Bi inşallah gönlüne göre olur 🤲🏻🐞
Mrvaklynr -Minnaklarin-annesi- böyle mi çıkmıştı adete yakın canım senin de bakmış mıydın yeniden yumurtlama olmaz sanırım çünkü akıntım falan yok
Mrvaklynr Asilmom50 bugün haftasını alamıyorum canım ama pazartesi yaparım inşallah giderek koyulaşıyor bu yüzden acaba mı dedim Ne zaman yaptığında daha koyu çıkmıştı
-Minnaklarin-annesi- Benim son 5 tane kalmıştı testim yumurtlamayı görene kadar bitmişti o yüzden tekrar bakamadım canım ama yumurtlama olduktan yaklaşık 10 gün sonra kasığıma deli gibi ağrı giriyordu
Mrvaklynr mavisimm inşallah ama bence de dediğiniz gibi adettendir :(( ben de sadece gebelikte çıkabiliyor diye düşünmüştüm
Asilmom50 Mrvaklynr ben adetten önce hep denemek için yapıyodum ama çok silik çıkıyodu ikinci çizgi seninki daha belirgin
Mrvaklynr Asilmom50 inşallah canım Allah’tan ümit kesilmez vereceği zamanı biliyor hayırlı bir zamanda gelir inşallah
Mrvaklynr Dlndmr sen ne yaptın canım gebelik testi yaptın mı zaten adete yakında çıkabiliyormuş ovülasyonda gebelik aramak bile bnm hatam zaten