esraatoker11 aynen öyle çoj şükür aldığım kilo’dan memnunum ve bu halimi çok seviyorum. Dikkatli bir şekilde kilo alıyorum benm de maşallah iştahım yerinde ama. O süreçte ikinci açlık değerim yüksek olmaması için. Beyaz ekmek, makarna, pirinç, tatlıdan uzak duruyorum. Günde 3 öğün yemek ve atıştrmalık yiyorum. Günde bir porsiyon meyve tüketiyorum, hazır meyve suyu tüketme onda şeker oranı yüksek oluyor doktorum dedi asla içmiyorum. Bir de süt ve süt ürünlerini yağsız ya da az yağlı tüket canm