Berfoss21 ben ikili tarama için gittiğimde 12+5 de doktor %80kiz dedi 13+5 de yine gittik kontorle bu sefer %100 kız dedi ama benim içimde yine şüphe vardı acaba yanılır mi diye 16+3 de yine kız dedi yani ilk dediği doğru çıktı yanılmadı özele gidiyorum baya ayrıntılı bakıyor renkli de bakıyor