Kayser Kızlar,4. SEZERYAN olacağım Çarşamba günü aranızda4. Sezeryan olan var mı ne gibi bir operasyon yapılıyor ? Ne gibi riskler var ? Dualarınızı bekliyorum, herkese hayırlı doğumlar.🙏🙏