Selam arkadaslar ben 33. Haftamdayim ve doğum yaklaştıkça çok korkuyorum. Hep normal doğum yapmak istemişimdir, ama çevremdeki herkes beni bu konuda cok korkutuyor. Gerçekten insanların anlattığı gibi mi bunu çok merak ediyorum.. Cevaplariniz için şimdiden cok. Teşekkür ederim ❤️