vrndozlem Kızlar yurtiçi kargodan kargom geldi alamadım bu dört günlük süreçte şube herhangibir gün açık oluyor mu bilen var mı yada bu süreçte kaç gün bekletiliyor şubede 4 günlük yasaktan dolayı ilgili bulamadım soracak belki bilginiz vardır
Beyzasahin vrndozlem bildiğim yasaktada çalışıyorlar 🤷🏻♀️ Bana yasak olmasına rağmen ve pazar olmasına rağmen bile kargo gelmişti şaşırmıştım
cokkasmabeabi vrndozlem açık oluyor ama siz şubeye giderseniz ceza yersiniz. Rica edin getirsinler ya da Çarşamba siz alirsiniz
Asel21 vrndozlem açık oluyorlar gecikmeli geliyorlar yoğunluktan dolayı arayıp söyleyin geldiyse getirirler. Kargo takip numarası var ise dağıtıma çıkıp çıkmadığına da bakabilirsiniz
vrndozlem Asel21 eşim gitti veremeyiz demişler madem öyle eve bırakın ozaman demiş öyle deyince vermişler almış kargoyu:)
Asel21 vrndozlem hallahalla bizim de bi kere ödeme olarak kredi kartı yaptık onlar da işleme nakit ödeme diye yazmışlar. Kargo geldi kredi kartını verdim nakit olacaktı dedim kredi kartı da eşimdeydi bende değildi. Siz götürün yarın eşim gelir alır dedim tam dediler. Eşim de şubeye gitti oradan alıp geldi vermişler direkt.