Sdtsdmr xl olanı aldım kullanıyorum 38.haftamdayım. Benimde koyu olan kısım geniş ve göğüslerim büyük . Tabi ki kapatmadı tamamını dolayısı ile xl bi farkı yok sanırım . Göğsümün ucu hafif kurumuştu krem sürüyordum . Kapakları takınca yumuşacık oldular . Normal de Doğumdan önce 1-2 saat takın diyorlar ama ben hiç çıkarmıyorum nerdeyse 🙈🙈