Epifenomen Malatyadaki hamile anneler, nerelerdesiniz? Hangi doktora gidiyorsunuz, kaç aylık hamilesiniz :)
Tuos2306 Epifenomen normalde İlk bebeğimde özlem gül e gidiyordum ama kndisi eğitim için gitmişti Bu bebeğinde sevil eraslana gidiyorum. 18+2 yim. Bian önce geçse bu günler:)
Nurtendemir Epifenomen Epifenomen 18+5 deyim ilk gebeliğim Denizhan denize gidiyorum siz de durumlar nasıl hangi doktora gidiyorsunuz cinsiyet belli mi?☺️
Epifenomen Tuos2306 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız :) ben de 14+4 teyim. Doktorunuz Gözde’de değil mi?
Epifenomen Nurtendemir ben de 14+4 teyim ben de Denizhan Bey’e gidiyorum haftaya rahim ağzına dikiş atılacak azıcık korku var. Eylül ayında çift rahim ameliyatı olmuştum. Hayırlısıyla şu süreçler sağ salim bitse bebeklerimizi kucağımıza alsak 🙏
Nurtendemir Epifenomen çok geçmiş olsun amin inşallah 🙏detaylı ultrason için randevu aldınız mı denizhanhan hoca üniversiteye yönlendirdi beni
Epifenomen Nurtendemir evet eşim aldı randevuyu. Denizhan beyin asistanı dörtlü tarama burda da yapılıyor ancak sonuçları yine üniversiteye gönderiyoruz demişti. Ücreti 300 veya 450 idi sanırım yanlış yönlendirmek istemem tam hatırlamıyorum eşim sormuştu.
Epifenomen Gizemhande ay az kalmış sizin :) hayırlısıyla sağ salim kucağınıza alırsınız cinsiyeti ne :)
Gizemhande Epifenomen 1 oğlum var şimdi kızıma hamileyim çok teşekkür ederim 😊 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Epifenomen Gizemhande özel hastanede bir kişi olmasına izin veriliyormuş ama devlet ile ilgili hiç bir fikrim yok malesef 😕
Seher-ede-17 Gizemhande nasıl peki ilgili mi şuan özele gidiyorum ama bi kere devlete bi muane olmak istiyorum farklı bi durum var mı diye
Gizemhande Seher-ede-17 valla canım devlette çok ilgi alaka yok yeni gelen bir doktor var fatih yiğit diye randevu bulabilirsem ona gidicem genç bir doktor ve çok ilgili dediler