Epifenomen evet aslında kişiden kişiye değişiyor dediğin gibi umarım benim de iyi geçer böyle olan çok kişi var duydum ama nasıl bi süreç beni bekliyor bilemiyorum diğeri de küçük olunca 🙏🏼😊rabbim vermiş şükürler olsun diyorum dua ediyorum 🙏🏼 inşaAllah Benim gibi olan olmayan bütün hamileler kolay hamilelik süreci Yaşar ve sağlıcakla kucağına alırlar Bebişlerini ♥️🙏🏼