Kızlar merhaba
ilk hamile kaldığımda nisa hastanesine gittim asiye hnm hiç anlaşamadım ilgilenmedi doğru benimle birkaç şeyler daha oldu falan derken başka hastaneye geçtim ordada doktorum Çok ilgili alakalı fakat erkek .. başlarda sorun yoktu ama şimdi zaman ilerledikçe utanmaya başladım , dogru düzgün soru falan da soramıyorum kaldıki normal doğum istiyorum ..
başka Hastane araştırdım tekrardan bulamıyorum . Yenibosnada oturuyorum etrafımdaki herkez Nisa hastanesi derya hanımı öneriyor . Giden varmı ???