Aysegul0606 aynısını kullanıyoruz bende onu kullanıyorum 50 idi 75 oldu hamile kalmaya karar verdim hemen 75 cıkardılar sanırım hep kulanıcam bende zekayi tahir buraga gitmiştim ankarada ilk tasınmadan önce cok güzel anlattı doktor sonra kapandı gülhaneye gittim bana 50 lik olanı hafta sonu 2 kere al dedi 100 olarak içtim fenalaştım allahtan şimdi şehir hastanesindeki ilk gitiğim doktor var düzenledi 75 kulanıyorum doğuma kadar kullanmaya devam edicekmişim bu tsh hamilelikte cok önemliymiş gercekten☺️