Merhaba anneler 32 haftalık gebeyim dün hastaneye gittim raporumu uzattım çalışabilir raporu aldım 37 haftama kadar zaten 2 aydır evdeyim izinliyim mayısın sonuna kadarda izinli olcam kısmetse 1 le 19 haziran arasi calisacam sonra hamilelik iznine çıkıcam inşallah.Benim sorum bebeginiz kaç kilo 32 haftalıkken benimki 1,990 gram mis hala dönmemiş makat pozisyonundaymış sizin bebekler kaç haftalıkken döndü acaba doğum pozisyonuna🙏🥰