Sermec27 Merhaba hanımlar ben 64 gun önce sezeryan oldum ama benim durumum biraz farklı maalesef ben ölü dogum yaptım 38 haftalıkken ben 63 gün regl oldum yanı dün ama bir iki kez kahve leke geldı dünden beri bir sey gelmıyo bu normal mi devamı gelır mi
Aybukeb Sermec27 canım benim lohusa kanamam 30 Gün falan sürdü sonra 2 3 gün sonra adet kanamam başladı bir haftada o sürdü öyle ben hemen olmuştum anlıyorsun adet olduğunu sana dostinex verdiler dimi
Seda8308 Sermec27 Canım bende sezaryandan 32 gün sonra ilk adetimi oldum daha sonraki ay önce senin ki gibi kahverengi leke geldi iki gün sonra kanamaya başladı.Belki seninde bir kaç gün içinde kanaman başlar biraz bekle canım olmazsa doktora danışırsın
Portredekitirtil Sermec27 bende geçen sene sezeryan oldum benimki karnımda değil doğduktan birgün sonra öldü. Galiba 45 güne kadar aralıklı kanama gördüm yani bir 20 gün falan ondan sonra leke leke sarı şekilde oldu tam kurudum adet oldum
Sermec27 Aybukeb evet dostinex vermişlerdi hastahanede sütüm gelmesin diye benim 40 ım cıkana kadar ara ara geldı leke ama ilk adetimi dün oldum sadece bir kac kez kahverengi leke geldi ve devamı gelmıyo bir sorun yoktur inşallah
Aybukeb Sermec27 zannetmiyorum sökülür bence 1 2 güne ilk 2 3 ay bir dengesiz oluyor zaten erken oluyor bir ayda iki kere denk geldiği oluyor çok geliyordu ama sonra düzene giriyor yine
Sermec27 Aybukeb anladım canım teşekkür ederim zaten devamı gelmezse bir kontrole giderim inşallah devamı gelir
Dozturkgol Sermec27 benim 40 im cikinca doktor kontrole gel demisti icten dikisleri kontrol etti asadan sopa gibi bir aletle sezeryan oldum bende yumurtlama baslamis dedi Adet olmuyorum diye guvenme dedi Ben 4-5 ay sonra ilk adetimi gordum 40 sonrasi Adet gormesenizde yumurtlama hemen basliyor hamile kalan cok insan var bu sekilde
Sermec27 Dozturkgol ya canım sadece bir kere birliktelik oldu onda da prezervatif vardı ve rahım agzı kapandığı için 1 dakıka bıle sürmedi afedersin ve içe boşalma olmadı gebelık olmaz inşallah ya bilmiyorum devamı gelmezse hastahaneye gideceğim
Sermec27 Seda8308 inşallah canım ya eşime test al dedim ya bir kere birliktelik yasandı sadece ve prezervatif vardı bir de rahım agzı kapandığı için afedersin 1 dakıka bıle sürmedi ve içe de boşalma olmadı inşallah bir sorun yoktur
Seda8308 Sermec27 olmaz inşAllah canım içini ferah tut her bünye farklı lekelenme geldiğine göre adetinde başlar yakın zamanda. Allahım istediğimiz zamanda aratmadan sağlıklı evlatlar nasip etsin hayırlısıyla hep dualarımdasınız🤲🏻
Sermec27 Portredekitirtil anladım cnm senın de başın sağolsun eger tekrardan hamıle kaldıysan inşallah bu yavrunu rabbım sana bağışlasın 🙏 benım 40 ım cıkına kadar 3 haftadan sonra ara ara leke oldu tam 40 ım bitti 63 gün dün adet oldum 1 2 kere kahverengi leke geldı ve su an sankı adetim bitti bir kere korunarak beraberlik oldu aslında olmadı gibi bir sey korktum eşime test al dedim inşallah gebelık oluşmamıştır
Portredekitirtil Sermec27 aynen canım kırk bitiyor adet başlıyor hamile kalırsan rahim kaldırır mı hemen bilmiyorum biz hiç korunmadık 9 ay sonra hamile kaldım bence hiç korunma çünkü insan bir an önce olsun istiyor diğerinde heves kursakta kaldığı için. İnşallah tez vakitte hayırlı bir şekilde olur sağlıkla🤲🏻 seninde başın sağolsun canım😣😣
Sermec27 Portredekitirtil canım benim rahmımde perde varmış histeroskopi yapılacakmış hazıran ayında ilk bebeğim perdeye yakın turundugu için kalbı durmuş oğlum sanırım perdeye uzak tutundugu için 9 aya kadar gelmş ilk önce onun alınması lazım bir de genetık test sonucu agustosta cıkacak o yuzden agustosa kadar beklıycem rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏
Portredekitirtil Sermec27 öyle bir problem varsa tabiki bekle canım ikşnci kez kaybetmektense sabret sonu güzel olsun inşallah 🤲🏻
Sermec27 Portredekitirtil oyle canım rabbim neylerse güzel eyler sabretmek düşüyor bize sabredip bol bol dua etmek 🙏😔