25 haftmda şeker yuklemeis yaptırdım şekerim çok fazla çıktı doktrm dahileye gönderdi . İnsülin başlattı ve diyetisyene gönderdi. Diyet listeme uyup insülin kullanacağım. Benim gibi olan varmı arkadaşlar . Tedirginm biraz insülin kullnamktn bı zararı olur mu . Benim gbi olanlar yaprm yapablr mi insülin kullnp şekeri geçn kilo veren hamiller yardmci olurmusn