Simge canm bende ilçe de otryrm doğum tarihi 16 mayıs gözüküyor ama sanki erken olacakms hissi var merkeze 45 dk uzaktayim sancm baslayinca gdicem ben 10 gün kalmayı dusunuyom hem annem hem kaynanam var ikisinede gdecem ondan sonrası evime dönerim daha ev gibisi olmuyor tabi bu planım ama ne karsimiza çıkar nasip ne olur bilemiuorm 😊