Enguzelhediym Ruviiseem aa bilmiyodum iade olduğunu. Trendyol ile alakalı bir durum mu firma mi iade kabul ediyor acaba kuzum
Enguzelhediym Zeyha1 bebiş olmadan kullanmaya başlandığı takdir de yara oluşumunu, hassasiyeti engelliyormus canım. Devamli nemli tuttuğu için iyi geliyormuş diye biliyorum. Olmazsa olmaz diye bahsediyor herkes. 💕
Deletedmom264 Enguzelhediym silverette aldım doğumdan 15-20 gün önce kullanmaya başlayacağım inşallah genelde silveretteyi övüyorlar 100-150 ucuz alıp fayda görmedikten sonra önemi yok pahalısını alırım en azından işe yarasın