Yagmur17 Kızlar merhaba. 10 haftalık hamileyim. İki gündür şiddetli karın ağrım var.Fakat kanamam falan yok.Doktor randevuma da 2 hafta var . Biraz panik oldum açıkçası bilgisi olan Var mı?
Tatlisannedilekk Yagmur17 bu dönemde kasık ağrılarının olması normal cnm bebek büyüyor, rahim büyüyor, bebeğin tutunmaya çalışıyor😉 ama eğer çok şiddetliyse ağrın doktora görünmende fayda var
Yagmur17 Deletedmom69 Çok teşekkür ederim 🙂 İlk 3 ay olduğu için biraz tedirgin oldum . Kanama olmadan da düşük belirtisi mi o yüzden açıkçası biraz gerildim.. Bu Doktora ilk kez gideceğim için randevusu 2 hafta öncesinden yok beklemek zorundayım sanırım😔