Kızlar 21 haftalık gebeyim son haftalarda karnımda sertlik ,rahmimde ve karnımın alt taraflarında baskı ve ağrı hissediyorum 2 gün önce detaylı ultrasona girdiğimde doktor rahim ağzı uzunluğumun 27 mm ile normal olduğunu söyledi ama forumda okuduklarından yola çıkarak biraz endişelendim açıkcası rahim ağzı uzunluğu bu değerler ile normal mi ,evham mı yapıyorum ?🤔