Şuan senin postunu okuyunca bende çok korktum, çünkü bende sürekli kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum ve nasıl bir ağrı olduğunu çok iyi biliyorum. Benim ki hafta da bir ağrıyor durumda ve uzanmamam bile acı veriyor bazen. Biz yer sofrası kullanırız, ama oturamıyorum bile, otursam da kalkamıyorum. O yüzden çok geçmiş olsun, postunu takipte kalacağım. Umarım bir çözüm buluruz 😅