Merhabalar geçen hafta cuma gittiğimde ultrason kağıdında36+4 yazıyordu bugün gittiğimizde 38+2 yazıyordu bebeğimde donmemis Doğum kanalına da girmemiş Doğum hakkında da birşey konuşamıyoruz ultrason kağıdına göre de kafam karıştı doktorum da 37 hafta diyor happy mom da da farklı çıkıyor kafam almak bullak 😔 etraftaki ne zaman doğuracaksın baskısı 😌