Emk5341 efeninannesi5 ben de iki aydır filan secdeye gidemiyorum son ayımdayım zaten karnım sıkışıyor ağrıyor. Bu videoyu buldum ben böyle kılıyorum. Rabbim kabul etsin inşallah.
Wonderanne efeninannesi5 bende bir süredir oturarak kılıyorum önemli olan niyettir namazı bırakma da Allah kabul etsin 🤗🌸
Zuzuum FatmaKrbkl sandalyeden ayak sarkıtmak caiz değil canım ayak altınada sandalye koyarak kılınabilir bikaç defadan sonra alışılıyor ben direk yere oturup kılıyodum alıştım hemen
FatmaKrbkl Zuzuum şuan öyle zorlanmadığım için araştırmamıştım detayını ama doğrudur canım aklımda bulunsun teşekkür ederim 😊
Zuzuum FatmaKrbkl rica ederim canım ben bidönem oturarak kılmak zorunda kalmıştım oyüzden araştırıp bu sonuca varmıştım 🤗
mavisimm efeninannesi5 Canim 32 haftaligim normal kiliyorum namazimi. Sen normalde cok zorlaniyorsan oturarak kilabilirsin. Sandalyede kilmayi cok onermiyor hocalar en son care sandalyede kilmak
Edahmet29 efeninannesi5 bende oturarak sandalyede kılıyorum secdeye gidemiyorum ayakta fazla durunca eğilip kalkınca sürekli başım donuyor kötü oluyorum o yüzden oturarak kiliyorum 34+5 günlük hamileyim intertenten baktım kilinabiliuormus