damlac bende senin gibi soruyordum kuzum ne zaman iyileşicem hep öyle kalıcam zannediyordum ama hastaneden çıktığım gün iyiydim evde bir gün dinlendim sabah kalktım evleri temizledim her işimi kendim yaptım idrar yaparken yanma olmuyordu ama klozete oturup yapamıyordum idrarımı özel de doğum yaptım bende ayakta yapıyordum halam yıkıyordu tabi 10 dakka sonra bi daha gidiyordum tuvalete ama merak etme geçer bol bol yürü kuzum