El_if Canım 13+4 benim de. 2-3 haftadır ciddi bi kasık ağrım var. 9. Haftamda kanamam da olmuştu. Düşük için progestan ve proluton depot iğne vurunuyorum. 12. Haftada ikili tarama testi için gittiğimde doktor kasılma olduğunu söyledi. Onun içinde ayrıyetten fitil ve ilaç kullanıyorum.Ara ara adet ağrılarım gibi kasıklarım ağrıyor. İnş bişey olmaz. Allah’a emanet ettim