efikAyeglelik bende alerjik astım hastasıyım doktor ilk başlarda kullanmamı istemedi zaten fıs fısı felan bu dönemlerde kuklanıyordum ama tehlikeli süreç bitti çok tıkandım hırıtlım hala var antibiyotik verdş gögüs doktoru fısfıs verdi gönderdi hemen kadın doğuma gittim oda ilaçları kullanabilirsin gebelik te bir sıkıntın yok dedi ama astımın bir hapı var o çok iyi geliyordu onu kullanamazsın dedi doktor ilaç biteli iki gün oldu fısfısı almama rağmen hala hırıltı car şükür daraltı yok ama hayırlısıyla şu yaz geleydi