halil mesuta yaptırdım gayette memnun kaldım
390 tl, 1 saate yakın inceliyor ve mutlaka yüzünün fotoğrafını veriyor 6 poz verdi bize.
arkadasım cihana gitti ama 15 dk sürmüs acıkcası üstüne biraz daha ekleyip daha detaylı incelenmesi cok daha iyi bence.
hemde kendi kliniği olduğu icin hastane ortamına da girmemiş olursunuz