Kızlar Merhaba 26 haftalık hamileyim doktorum fitil verdi trivag ovül ben fitil diye makattan yaptım ama kağıdı okudumda vajinadan yazıyordu bir sorun olur mu sizce karnımda şişlik oldu çok fena ona yordum bende yardımcı olabilecek var mı acaba hastaneye gitmeli miyim