sedahira meraba hanimlar bende yakin bi zamanda dogum yapicam sezeryan olucak refakatci aliyormi daha onceki dogumumda annem kalmisti yanimda aimdi virus muhabbetine sadee eslerin alindigini duydum oylrmi gercekten bana bilgi verirmisiniz
Ozlmslm sedahira sizin belirlediğiniz bir kişiyi sadece yanınızda refakatçi bırakıyolar. Bugun doğum yaptım eşim eve gitti kaynanam yanımda
Ssultann sedahira yanında bir kişi kalabiliyor ve değiştiremiyosun canım elinde bebeği görmeye gelebiliyor ilk çıktığında odaya sonra benim eşim ara ara bişeyler bırakmıştı odaya sonra çıkartıyolar
Senemgltkn sedahira devlet refakatçi bile almıyor diye duydum ne kadar doğru ne kadar yalan bilemicem ama özel hastane de sadece senin belirlediğin 1 kişiyi yanına alıyor. Zaten virüsten dolayı hastane de tutabildikleri kadar az tutuyorlar hemen taburcu ediyorlar