Kızlar 38+1 deyim 2-2 buçuk saattir düzenli sancım başladı belimden kasıklarıma giriyo ve karnım taş gibi oluyo sancı girince. Dakika tutmaya başladım direk 4-5 dakika aralıklarla en düşük 17 saniye en fazla 36 saniye süren sancı giriyo düzenli ama doğum sancısı mı yalancı sancı mı anlayamadım. Çünkü dakika aralıkları çok az. Gerçek doğum sancısı herkeste önce yarım saatte bi falan başlayıp zamanla düşüyomu yoksa böyle de olabiliyomu acaba 🙄