Aylinizm bence kesinlikle doktora görünmelisiniz, hem tahliller açısından hemde hormon ilaçlarınızın hamile kalırsanız durumunuzu nasıl etkileyeceğini bilmeniz açısından. Ben gebeliğimin başında tiroid değerlerime baktırmıştım doktorum yüksek bulduğu için ilaç başladı halen kullanıyorum 29.haftadayım. Kullandığın ilaçların dozuyla ilgili ayarlamalar olabilir. sen mutlaka bir kadın doğum doktoruyla görüş derim😊