Merhaba kızlar. Yakın zamanda Can hastanesinde doğum yapan var mı bilgi almak istiyorum? Özellikle bu dönemde hastane kendi anlaşmalı olduğu yerlere oda süslemesi yaptırıyor mu ya da anlaşmalı olduğuna fotoğraf çekimine izin veriyor mu? Bugün kontrolüm vardı doğum katında süsleme malzemeleri olan birini gördüm odaları geziyordu ama sormaya fırsatım olmadı o yüzden merak ediyorum