Deletedmom291 Hayırlı geceler anneler ben 29+2yim yatağa uzanıyorum ama uyuyamıyorum artık sola doğru yatıyorum rahat edemiyorum illaha düz yatıcam ama oda artık olmaz hamile yastığından başka önerisi olan varmı acaba artık rahatça uyumak istiyorum 🙏😔
Oezy_01 Deletedmom291 Bizde 33 haftalığız galiba son zamanlar çok konforlu geçmeyecek. Uyku var fakat ne yana yatsan olmuyor. Mesela 3 gündür sol kasığın biraz üstü acıyo ilk gün fenaydı şimdi o kadar olmasa da acıyor yürürken yatarken dönerken felan. Valla napalım sabredicez biraz daha.. 😬
Zlhb Valla çözüm bulan söylesin sanmıyorum bir çözüm olacağını bunlar annelik alıştırmaları bence🙊 Deletedmom291
nilgun_41 Deletedmom291 sizde kendimi gördüm resmen bende bi ara öyleydim oturup ağlıyordum uyuyamiyorum diye sonra geçti 36.haftadayim şimdi kafami yastığa koyduğum gibi uyuyorum gündüz bile uyuyorum bazen sabırlı olun inşallah rahat bir şekilde uyursunuz sizde😊
Pamuuk Deletedmom291 34+6 haftalık hamileyim cok şükür rabbim hiç bir tane sıkıntım yok ağırı sızı mide yanması vesaire ama tek sıkıntım uyku 😔😔 sabah 10 veya 10 bucuk gbi dalarsam dalıyom 12 gbi uyanırım uyandımda ise sanki saatlerce uyumuş gibi olurum tabi uykuya dalana kadarda çatlıyom rabbim hepimizin yardımcısı olsun duş alıyorUm her gün sabaha doğru o sekil uyuyorum çok zor uykusuzluk hırsımdan ağlıyorum bazen uyuyamıyorum diye gece eşimi uyandırıyorum onu uyurken görünce sinirim bozuluyor sonrada pişman oluyorum uyandırdıma karışık yaşıyorUm kendimce 😂😂😂
Zehra2604 Uyuyamayanlardan biri de benim, antalyadayım bir de sıcak hava 🤦🏻♀️ Nasıl geçecek zaman bilmiyorum
123abc Deletedmom291 ben gece yatmadan önce yoğurt yiyorum galiba uyku veriyor diye düşünüyorum denemenizde fayda var