Kizlar şu anda 7+6 hamileyim geceleri 200 mg progestan iciyorum.4000 mg oksapar igne vuruluyorum, coraspirin,folik asit,levotiron iciyorum.Şimdiden 3 kilo aldim. Sanki 4 aylık hamile gibi hissediyorm kendimi. Karnim belli oluyor. Zaten kilolu bir bayanım, 95 kiloyla hamile kaldım. 102 kiloydum 95 e indim kendim isteyerek kilo vermistim. Ama şimdi yine şiştim. Ilaclar kilo aldiriyor olabilir mi? Yoksa her hamile bayan hemen boyle kilo aliyor mu?