biiiidamla mehmet Onur a ben gebeliğimi ilk öğrenince gittim bana kotlunc şeyler söyledi YOk kesesi neden adet tarihinle uyumlu değil diye . Bende dedim siz hiç adet günü gebe kalan kadın gördünüz mü ki bend adet günü gebe kalayım sonra çıktım ordan yücelen hastanesine gittim derya Aslan a 5 ay olacak nerdeyse onun kontrolünden geçiyorum alttan muayeneye ve sezaryene karşı bir doktor ve çok da uzun uzun rahat kontrol ediyor beni ahu ya da gitmiştim servet hanım da kilo alırsan seni manyak eder bu arada bi dda Cüneyt beyede gittim 2 ay o da kendini çok fazla bilmiş sanki ben degil o muayene parasını veriyordu 😑 en son derya hanım da durdum ve çok memnunum bütün doktorları kontrol ettim yani 😁