Zsnbr bende ilk gebeliğimde haftada bir gittim ve boş gebelikti. Bu sefer ilk gittiğimde 4 haftalık küçücük keseydi, diğerinde ki o git gelleri yaşayıp kendimi ve eşimi yıpratmamak için, meraktan çatlasam da 8+3’e kadar bekledim. Çok şükür kalp atışını duyduk bu sefer 🙏🏻 Sana da nasip olur inşallah 🙏🏻