mrv39 Betuloz aynısını bende de oluyor canım iki üç gündür geceleri yatarken oldu özellikle normal diyor internette ama çarşamba randevum var soracağım
Betuloz mrv39 bende doktoruma dedim bebek ağırlaştığı için dedi ama insan korkuyor ya acaba açılmamı var diye
Duyguylmz Biraz erken başlamış sanki ama vajina kendini doguma hazırladıgı için kemikler açılma yapıyormuş yavas yavas bende 36+6 oldum iyice arttı. Yatakta dönerken bile güçlük çekmeye başladım. Ama korkma canım normaldir
Betuloz Duyguylmz bende korkuyorum açılmamı var acaba diye ama doktor normal dedi bitek bende mi oluyor diye tedirgin oldum